مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:152023-11-26حوادث

باد گرم موجب آتش سوزی شبانه در اراضی بالادست آبشار لاتون آستارا شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: باد گرم موجب آتش سوزی بخشی از اراضی جنگلی توراده (بالادست آبشار لاتون) شد و عوامل آتش نشانی برای مهار حادثه شبانه به محل اعزام و موفق به مهار آتش شدند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: باد گرم موجب آتش سوزی بخشی از اراضی جنگلی توراده (بالادست آبشار لاتون) شد و عوامل آتش نشانی برای مهار حادثه شبانه به محل اعزام و موفق به مهار آتش شدند.

علیرضا قمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: محدوده درگیر با آتش در بالادست آبشار لاتون به وسعت دو هکتار بوده که در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه آتش سوزی شب گذشته اراضی جنگلی توراده به 60 درخت افرا، علفزارها و سرخس در منطقه آسیب وارد کرد، گفت: این آتش با تلاش عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای مردمی در ساعت 3 بامداد مهار شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان گیلان مبنی بر وزش باد گرم شدید جنوبی طی امروز و فردا و افزایش احتمال بروز آتش سوزی ها، خاطرنشان کرد: از مردم و ساکنان ارتفاعات منطقه خواستاریم تا از روشن کردن آتش در جنگل ها و یا هر گونه سهل انگاری در این زمینه به شدت بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد گرم موجب آتش سوزی شبانه در اراضی بالادست آبشار لاتون آستارا شد

باد گرم موجب آتش سوزی شبانه در اراضی بالادست آبشار لاتون آستارا شد